woensdag 17 oktober 2012

Een Nieuwe Oproep


De onduidelijke kaart!
Oooh wat zijn we dichtbij nu! Dankzij Riethovenaar Marc van den Putte en mijn broer Teun heb ik een nieuwe kaart gevonden in mijn zoektocht naar het Zilveren Ei. Zie deze link voor het uitgebreide verhaal achter deze unieke vondst.

Maar waar wijst deze nieuwe kaart naar? Het moet ergens in Riethoven of Eersel zijn of misschien wel verder weg. Ik heb de kaart ook nog een beetje proberen uit te vergroten hieronder.

Een uitvergroting
Zijn er nog schatzoekers in Riethoven? Wie kan me helpen? Ik loof een beloning uit voor degene die me kan vertellen waar deze plek is. De tekst naast de kaart is "Graaf onder den baksteen op schoplengte van den drie boomen in den hoek". Mail naar HarrievandeBiggelaar@gmail.com wanneer je iets weet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten